Altijd bereikbaar voor je klanten!

Als ondernemer heb je het vaak erg druk. Je beschikt over vele klanten en wil je deze graag ten alle tijde te woord kunnen staan. In de meeste gevallen kun je de klant te woord staan, naar komt het natuurlijk ook vaak voor dat je druk bent met andere zaken. Je bent bijvoorbeeld op bezoek bij een andere klant of zit in een meeting, waarbij het erg onbeleefd is om een telefoontje op te nemen. In dit blog vertellen we je hoe je er nu voor kunt zorgen dat je klanten altijd te woord worden gestaan, met de inschakeling van een inbound callcenter. We vertellen je meer over de werkzaamheden van een inbound callcenter en wat zij voor jou kunnen betekenen!

Het inschakelen van een inbound callcenter

Met het inschakelen van een inbound callcenter zullen alle mensen die bellen naar de onderneming ten alle tijden te woord worden gestaan. Een inbound callcenter zorgt ervoor dat jij beschikt over een persoonlijke telefoniste die kennis heeft opgedaan van jouw onderneming. De telefoniste is hierdoor een vast onderdeel van je bedrijf en is er een vast aanspreekpunt voor zowel je bestaande als de potentiële klanten. De telefoondienst is binnen 30 minuten aangesloten en is je bedrijf hierdoor ook bereikbaar in de avonden en in het weekend. Je beschikt niet over een contract, waardoor je de telefoondienst ook nog eens dagelijks kunt opzeggen zonder bijkomende kosten!

Voor het inzetten van een telefoniste en hierdoor professionaliteit in je onderneming, kun je een keuze maken uit verschillende pakketten. Afhankelijk van het aantal gesprekken en het doel van deze gesprekken kun je een pakket kiezen die bij jou past, zodat je voor de meest voordelige optie beschikt over een professionele afhandeling van de telefoongesprekken.

Een telefoondienst voor de advocatuur

Verschillende soorten ondernemingen kunnen gebruik maken van een telefoondienst en zorgt dit voor een professionele afhandeling van de telefoongesprek. Klanten kunnen worden doorverbonden, of plant de telefoniste een nieuwe belafspraak in. Ook in de advocatuur is het aanbevolen om gebruik te maken van een persoonlijk telefoniste. Met een telefoondienst advocatuur beschik je over een persoonlijke telefoniste die kennis heeft over de organisatie, zodat ook de cliënten te woord kunnen worden gestaan. De telefoniste zal verschillende belafspraken inplannen met je cliënten, zodat je de cliënten op een rustig moment terug kunt bellen en je hier alle tijd voor hebt.

Kijk eens naar de verschillende mogelijkheden van een telefoondienst in combinatie met de branche waarin je actief bent, waarna je wellicht zelf al snel beschikt over een persoonlijke telefoniste als onderdeel van de onderneming!

Geef een antwoord